+ 2
Inlägg: 2666083
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Silly: Tror att om OP går med på en säsong likt i år kan han va kvar.
Helt enkelt att vid fullt lag kanske han blir utlånad för att få istid.
Spelar han som på slutet tycker jag han bör få va kvar. Men frågan om han klarar det spelet en hel säsong.
Helt enkelt att vid fullt lag kanske han blir utlånad för att få istid.
Spelar han som på slutet tycker jag han bör få va kvar. Men frågan om han klarar det spelet en hel säsong.
+ 1
Det kommer nog säljas på bra där på Restaurangen på Lördag.
Mat och Dryck och i MoDo shopen!
Rea på tröjorna Nr:
11, 13, 22, 23, 24 26, 27, 33
Tro tyvärr att även O.P kommer att få lämna.