+ 1
Inlägg: 2666091
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Monno: OP kan lätt göra sig förtjänt av en ordinarie plats i fjärde om han accepterar sin roll till fullo. Han behöver inte alltid kunna hålla exakt samma tempo som alla andra helt och hållet, men han behöver vara en jobbig jävel. Alltid. Då kan han vara kvar flera år framöver.
+ 9
Helt enkelt att vid fullt lag kanske han blir utlånad för att få istid.
Spelar han som på slutet tycker jag han bör få va kvar. Men frågan om han klarar det spelet en hel säsong.