+ 6
Inlägg: 2666208
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Undrar om Hinken försöker nu igen på Reid Gardiner till våran 1:a kedja?
Han var ju där och fiska, Men Reid var ju svindyr då.
Han var ju där och fiska, Men Reid var ju svindyr då.
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Silly: Och vår 9 poängsvecka efter Beijer hockey games, utan den och delade poäng med HV kanske vi legat 3-4 under dom.
Rent krasst kan man säga att största anledningen till att HV är i kval och inte vi är att vi vann alla 4 matcherna mot HV.
Där är poängskillnaden!