Inlägg: 2666214
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Silly: Han nobbades väl till stor del för att han krävde ett kontrakt även för nästkommande säsong, så har svårt att se han som aktuell för oss.
Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-03-05 Hemma
Silly: Han dök ju upp igen här i forumet inför trading deadline. Min upplevelse var att flera ansåg att han var tänkbar som spets på HA-nivå men inte SHL?
Han var ju där och fiska, Men Reid var ju svindyr då.