+ 6
Inlägg: 2666552
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoakimE: Weigel är inte feg tycker han är skön. En sån spelare alla vill ha i sitt lag men ingen vill möta. Rahimi dock? usch blir äcklad av allt gullade med honom genom åren. Han hänger inte med och delar ut många fula tacklingar obestraffat
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Då hoppas vi Rahimi spelar en säsong till så nollor som du inte stöttar oss. Tack o hej!
När löven börjar spela bra hockey kan tillochmed jag börja stötta er och hoppas för att ni ska få lycka men så länge man värvar och spelar en sånhär vidrig hockey så önskar jag ingenting annat än hockeyettan för er. Tack för att jag fick skriva av mig angående den där jäveln