Då hoppas vi Rahimi spelar en säsong till så nollor som du inte stöttar oss. Tack o hej!
Inlägg: 2666554
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Ni kommer snart få spela matcher i Ö-Vik så du behöver inte oroa dig. Örnsköldsviks HC är fan inte o leka med!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Wow, du är verkligen bitter ikväll. Skulle en kaka hjälpa?
F.ö tror jag ni lyckas rätt bra själva med det sistnämnda. Godnatt vännen!
F.ö tror jag ni lyckas rätt bra själva med det sistnämnda. Godnatt vännen!
+ 1