Nucky: finns det någon i Oskarshamn man hade önskat se i MoDo när de åker ur? Lodin har väl varit bra, men är det en karaktärsfråga gällande honom? Farsan hans spelade väl i MoDo.
Inlägg: 2666738
Svarskommentarer
Sv: Silly season
dempa: nu på slutet har ju Jasek varit bra, 26år, lämplig 3:e center?
www.eliteprospects.com/player/213164/lukas-jasek
www.eliteprospects.com/player/213164/lukas-jasek
+ 2