+ 2
Inlägg: 2666742
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Modomas: Står ju i beskrivningen av honom att han är ytter. Sedan har vi ju redan en 3:e center i Big Sam.
Sv: Silly season
Modomas: säger spontant JA till Jasek. Vi behöver en tjeck i MoDo, det är sen gammalt
+ 1
Sv: Silly season
Modomas: Varför inte som ersättare till Dickinson? Han har lika många poäng som honom fast i ett sämre lag. Skulle vara intressant
+ 1
www.eliteprospects.com/player/213164/lukas-jasek