Inlägg: 2669520
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
Padrone78: vad händer vid förlust? Örebro och Rögle måste förlora?
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
Padrone78: Om Luleå vinner mot oss som troligen vilar allt som går när serien ändå är vunnen.
Leksand slår Timrå
Ni vinner er match
Leksand slår Timrå
Ni vinner er match
Sätten att få möta TIK är att både vi och Örebro förlorar eller att vi vinner i sudden mot Rögle och hamnar på samma poäng med sämre målskillnad.