Padrone78: vad händer vid förlust? Örebro och Rögle måste förlora?
Inlägg: 2669531
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-03-09
grimiss: Om vi förlorar så har såklart Rögle vunnit. Det är Örebro som måste förlora i sådana fall.
Skönt att slippa Timrå för jag tror vi får väldigt svårt att vinna åttondelen och då förlorar jag hellre mot ett annat lag vars supportrar inte härjar här.
Skönt att slippa Timrå för jag tror vi får väldigt svårt att vinna åttondelen och då förlorar jag hellre mot ett annat lag vars supportrar inte härjar här.
+ 1