Tror jag aldrig träffat någon som öppet håller på Örebro. Snacka om beige klubb
Inlägg: 2672443
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10522}: Brukar passera en Långtradare på E4 genom Ö-vik ibland har jag sett som är helvit och har Örebro hockeyspelare + loggan på skåpen (bil å släp) , det är väl det närmast en Örebro supporter man har sett genom åren.
Tror även det står " Det är vi som är Örebro " på den också !
Tror även det står " Det är vi som är Örebro " på den också !
+ 2