1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507696 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2672404

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Undrar vad som har hänt med Dahlén. Snackades det inte om att han hade börjat träna bättre och skulle bli en superstjärna inför säsongen?

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:

Ja nått måste ha hänt, skadad eller liknande.

Han är ju långt ifrån en dominant spelare som han borde vara sett till lön. Faller ju helt ur spelet i 5 mot 5 och klarar inte att skapa speciellt mycket framåt. Man är ju van att se honom dominera i anfallszon och vara stark på puck och hitta öppnande passningar och sätta sig i bra skottlägen.

Han måste ju dras med någon skada för så här medioker kan han inte vara, woods är ju en superstjärna i jämförelse.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tror jag aldrig träffat någon som öppet håller på Örebro. Snacka om beige klubb

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Är ju helt uppenbart att han inte kan leverera i SHL där det är högre tempo.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB