+ 1
Inlägg: 2672504
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ja, lustigt nog var det precis det jag tänkte; Att jag inte hade bytt bort Woods mot Dahlén. Och inför säsongen var det många som trodde att Woods inte skulle fixa SHL... snacka om att det kan svänga fort.
+ 3
Ja nått måste ha hänt, skadad eller liknande.
Han är ju långt ifrån en dominant spelare som han borde vara sett till lön. Faller ju helt ur spelet i 5 mot 5 och klarar inte att skapa speciellt mycket framåt. Man är ju van att se honom dominera i anfallszon och vara stark på puck och hitta öppnande passningar och sätta sig i bra skottlägen.
Han måste ju dras med någon skada för så här medioker kan han inte vara, woods är ju en superstjärna i jämförelse.