Inlägg: 2673389
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Påminnelse
Rykten om spelare och deras eventuella privata förehavanden avstår vi från att skriva om här oavsett klubbtillhörighet.
Rykten om spelare och deras eventuella privata förehavanden avstår vi från att skriva om här oavsett klubbtillhörighet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det sjukaste här är att det inte är så att IKO spelar någon särskilt bländande hockey här. HV71 är helt enkelt sjukt dåliga ikväll.
Att de saknar ödmjukhet bevisades ju av Tedenby.
-Vi blir livsfarliga i slutspelet.
Det är väl så spelarna och ledarna gått runt och sett på det. Vi har så jävla bra trupp så detta kommer lösa sig.