Undra hur tankarna går hos HV
Inlägg: 2673394
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoakimE: Man vill att Hv åker ur med den uppsynen de har. Samtidigt som man fortfarande är förbannad på Oskarshamns covid-frikort.
Vad sägs om att båda åker ur och vi plockar upp ssk och Mora?
Vad sägs om att båda åker ur och vi plockar upp ssk och Mora?