Inlägg: 2673408
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Donald: Jag vill att HV åker pga att jag har aldrig gillat HV, och jag tror att IKO blir en lättare motståndare än HV nästa säsong.
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Donald: Känns som att IKO kommer att bli straffade i framtiden pga covid året, tror inte man hittar roten till problemet iår
Vad sägs om att båda åker ur och vi plockar upp ssk och Mora?