{10071}: Håller med om att det skadar inte att norrlandsklubbar blir fler i SHL. Sen ska jag väl i ärlighetens namn erkänna att jag hellre får upp Löven än Brynäs. ;-)
Inlägg: 2674452
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava: och jag vill ha upp Brynäs så MoDo kommer förbi Gävle 2 gånger nästa säsong. ;)
Riktigt trevliga fans i monitor erp. Plus att de ogillar Leksand likt mig.
Riktigt trevliga fans i monitor erp. Plus att de ogillar Leksand likt mig.
+ 2