+ 2
Inlägg: 2674454
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10522}: går löven upp måste dom bygga en ny ishall med turbofart. SHL-hockey i winpos är det skämskudde på
+ 1
Riktigt trevliga fans i monitor erp. Plus att de ogillar Leksand likt mig.