+ 3
Inlägg: 2674877
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: vilka satans tändstickor och så får tikka boxa ut precis hur han vill hela tiden - VEKT
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Bibic var ju en hockeyneandertalare som nästan alla experter på Tv4.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Bibic är oerhört tröttsam att lyssna på. Han förmedlar inte kunskap direkt. Ordbajsar mest.
Nu får ju faktiskt domarna skämmas. Man måste kunna se hur han beter sig. Han fick väl böter för det strax innan hans skada också.
Men att inte Bibic ser det är faktiskt värst av allt. Varför har de tagit in den där snubben??? Hat han spelat hockey på pojknivå eller?