{5647}: Bibic är oerhört tröttsam att lyssna på. Han förmedlar inte kunskap direkt. Ordbajsar mest.
Inlägg: 2674882
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7426}: Tycker Bibic är riktigt bra. Åsikter får man ha. Sanny, Almen, och Staffan är bäst enligt mig. Petter är nog den sämsta.
+ 2