+ 2
Inlägg: 2674907
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Nu är jag en soffexpert. Men jag håller med att ”Bibbi” ibland snackar en del goja. Som när klubban var i ansikte så svarade han:”kan inte säga emot domaren, men den var inte solklar”.
Är klubban i ansikte är det ju ändå utvisning enligt regelboken. Så varför är det inte solklart då?
Nu är jag en soffexpert. Men jag håller med att ”Bibbi” ibland snackar en del goja. Som när klubban var i ansikte så svarade han:”kan inte säga emot domaren, men den var inte solklar”.
Är klubban i ansikte är det ju ändå utvisning enligt regelboken. Så varför är det inte solklart då?
+ 1
Blir väldigt töntigt när man som soffexpert ska göra narr av de riktiga experterna. Glöms lätt att det inte är någon dans på rosor att kommentera live för miljontals människor.