+ 1
Inlägg: 2674918
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: Hur vet man att klubban tog i ansiktet?, kan ha tagit enbart på visiret!
Då blir ju tolkningen att man inte kan säga emot domarna men den är inte solklar.
Då blir ju tolkningen att man inte kan säga emot domarna men den är inte solklar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: Så kan det väl vara ibland med experter. Tycker inte man måste kommentera på allt de säger. Bit ihop ibland.
Nu är jag en soffexpert. Men jag håller med att ”Bibbi” ibland snackar en del goja. Som när klubban var i ansikte så svarade han:”kan inte säga emot domaren, men den var inte solklar”.
Är klubban i ansikte är det ju ändå utvisning enligt regelboken. Så varför är det inte solklart då?