+ 2
Inlägg: 2676830
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Shangattay: Med tanke på det där är det väl inte osannolikt att Vigneault hamnar i andra med Woods och Aagaard. Jag tror att han hade bättre produktion än Dickinson i avslutningen av säsongen.
Bakke Olsen är förmodligen en bra värvning, men vi hade inte kunnat garantera att han hamnat topp två och därmed förstår jag om vi inte fösökt.
Bakke Olsen är förmodligen en bra värvning, men vi hade inte kunnat garantera att han hamnat topp två och därmed förstår jag om vi inte fösökt.
I dagsläget har vi ju 9 forwards som slåss om platserna i kedja 3 och 4:
Vigneault, Södergran, Niederbach, Jacobsson, Jinesjö, Ohlsson, Adam P, Oskar P och Lucas P.
Det skulle kännas hyfsat kontraproduktivt att köpa ut Adam P eller Jinesjö och samtidigt förlänga med Walli.