Inlägg: 2676835
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}:
Sen har vi Theo J från allsvenskan också även man kanske inte räknar det som ett nyförvärv.
Sen har vi Theo J från allsvenskan också även man kanske inte räknar det som ett nyförvärv.
+ 1
Sv: Silly season
{5647}: Inte osannolikt, nej. Dock har Gradin bekräftat (tror det var i AB:s 60-minutersgenomgång) att det är en första- och en andracenter han letar efter.
Samtidigt vet i ju att Modo kör med flytande hierkarki där spelarnas förtroende och speltid inte avgörs av deras placering i lineupen. Det blir en intressant Silly Season!
Samtidigt vet i ju att Modo kör med flytande hierkarki där spelarnas förtroende och speltid inte avgörs av deras placering i lineupen. Det blir en intressant Silly Season!
+ 1
Bakke Olsen är förmodligen en bra värvning, men vi hade inte kunnat garantera att han hamnat topp två och därmed förstår jag om vi inte fösökt.