+ 3
Inlägg: 2678347
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Majbrasan: Det är inte bara i slutspelet. Det är har varit så hela säsongen. Och ”moraliska finalen” är det nog ingen som håller med om sen oktober…
Att man under ett helt hockeyår orkar lägga ner tid på sitta och kolla på ett lag man verkligen avskyr är inte speciellt friskt i min bok. Löven gjorde ett stort avtryck hos er under åren i hockeyallsvenskan. Det kan man minst säga.
Att man under ett helt hockeyår orkar lägga ner tid på sitta och kolla på ett lag man verkligen avskyr är inte speciellt friskt i min bok. Löven gjorde ett stort avtryck hos er under åren i hockeyallsvenskan. Det kan man minst säga.
+ 1
Jag förstår inte vari det konstiga ligger? Om nu Piteå - Boden ger dig mer så gratulerar. Titta då på den matchen och så var det med det. Eller missar jag något?
Vi kan ju ta det ett steg längre och tycka att det är
fascinerande och anmärkningsvärt att du offrar tid en lördagförmiddag i ett MoDo-forum där för dig föreningen är totalt ointressant/intetsägande.