+ 1
Inlägg: 2678349
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Jag vill bara kolla, så du inte missat de faktum att vi är på ett HOCKEYforum och i en tråd som heter ”APROPÅ INGENTING” Och vad passar bättre än Löven och ingenting tillsammans?
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: Du raljerar ju å det grövsta, Don Quijote. Men fortsätt du tro att alla här verkligen avskyr Löven.
Tycker fortfarande att det är minst lika fascinerande att du väljer att lägga din fria tid på att fäktas här.
Tycker fortfarande att det är minst lika fascinerande att du väljer att lägga din fria tid på att fäktas här.
+ 3
Att man under ett helt hockeyår orkar lägga ner tid på sitta och kolla på ett lag man verkligen avskyr är inte speciellt friskt i min bok. Löven gjorde ett stort avtryck hos er under åren i hockeyallsvenskan. Det kan man minst säga.