+ 1
Inlägg: 2679236
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Så är det. Men här har evertsson öppnat upp och berättat allt i text. Du kommer märka hur självgod han är då han prata mycket ”det tycker jag är bra”
Så det är inte media som har vinklat till största del. Utan det är mer en intervju.
Så är det. Men här har evertsson öppnat upp och berättat allt i text. Du kommer märka hur självgod han är då han prata mycket ”det tycker jag är bra”
Så det är inte media som har vinklat till största del. Utan det är mer en intervju.
Nu har jag inte läst men tänk på att tidningar inte alltid ger så nyanserad bild.