+ 12
Inlägg: 2679175
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: Så jäkla sorgligt att man kan ha den juniororganisationen i Sverige med troligtvis flest landslagsmässiga spelare men behandla spelarna på sättet man gör.
Gör mig stolt att vi som även allsvensk klubb kunnat ha så hög nivå på juniorsidan, med ledarskap, sammanhållning och allt vad det innebär.
Gör mig stolt att vi som även allsvensk klubb kunnat ha så hög nivå på juniorsidan, med ledarskap, sammanhållning och allt vad det innebär.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff:
Nu har jag inte läst men tänk på att tidningar inte alltid ger så nyanserad bild.
Nu har jag inte läst men tänk på att tidningar inte alltid ger så nyanserad bild.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff: Jag trodde inte det gick att förakta den där plastföreningen mer än man redan gör tydligen hade jag fel.
+ 5
Känns som Växjö bedriver en bordell. Säljer tjänster och hotar ungdomsspelare och kasta ut dom på gatan som utslitna horor när dom är värdelös. Gå til konkurrenter är absolut förbjudet. Då smutskasta vi dig och din familj.