+ 1
Inlägg: 2679253
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hej, jag bad om hjälp att datera 2 tröjor för några veckor sedan. De ligger ute på tradera just nu.
Mvh
Mvh
Ja men är man så primitiv i sin utveckling när det gäller att utveckla ungdomar?
Det skrämmer mig faktiskt.
Det kanske alltid varit på denna nivå?
Sedan att Evertsson nekar en hel del, men ingen rök utan eld. En fungerande verksamhet brukar inte få klagomål som når media.
Vart är disciplinnämnden nu då? Borde ju vara 3-4 års avstängning tycker jag,