+ 1
Inlägg: 2679249
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}:
Ja men är man så primitiv i sin utveckling när det gäller att utveckla ungdomar?
Det skrämmer mig faktiskt.
Det kanske alltid varit på denna nivå?
Sedan att Evertsson nekar en hel del, men ingen rök utan eld. En fungerande verksamhet brukar inte få klagomål som når media.
Vart är disciplinnämnden nu då? Borde ju vara 3-4 års avstängning tycker jag,
Ja men är man så primitiv i sin utveckling när det gäller att utveckla ungdomar?
Det skrämmer mig faktiskt.
Det kanske alltid varit på denna nivå?
Sedan att Evertsson nekar en hel del, men ingen rök utan eld. En fungerande verksamhet brukar inte få klagomål som når media.
Vart är disciplinnämnden nu då? Borde ju vara 3-4 års avstängning tycker jag,
+ 1
Gör mig stolt att vi som även allsvensk klubb kunnat ha så hög nivå på juniorsidan, med ledarskap, sammanhållning och allt vad det innebär.