+ 1
Inlägg: 2680050
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Smurfen: Det är väl inte omöjligt. Kärpät-spelaren borde ju få en chans. Åkte förbi hans vita hus på Nötbolandet i sommar. Alldeles för vitt hus. Borde vara mer rött och grönt där.
Någon på Twitter skriver att han fick höra ett rykte om att MoDo har gett Ludwig Byström ett kontrakt förslag , är det Silly tider så är det silly tider 🤪