Smurfen: Ludde är klar.
Inlägg: 2680133
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Padrone78:
Hoppas verkligen man tänkt till kring kontraktet och inte öst på bara för att det är en hemvändare.
Känns inte som att en som gjort 14p och är -11 i tyska ligan ska ha en plats som ledande back.
Är han tänkt för tredjebackpar med t.ex Berg kan det nog bli bra, men vi behöver en riktigt toppback till detta.
Undra om detta betyder att Norlinder inte kommer hem, för kan inte se hur vi ska ha plats med Byström, Norlinder och en riktig toppback.
Hoppas verkligen man tänkt till kring kontraktet och inte öst på bara för att det är en hemvändare.
Känns inte som att en som gjort 14p och är -11 i tyska ligan ska ha en plats som ledande back.
Är han tänkt för tredjebackpar med t.ex Berg kan det nog bli bra, men vi behöver en riktigt toppback till detta.
Undra om detta betyder att Norlinder inte kommer hem, för kan inte se hur vi ska ha plats med Byström, Norlinder och en riktig toppback.
+ 1