+ 1
Inlägg: 2680267
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Finns onekligen en viss humor i det hela. Hur kaxiga de var efter Kenttäs intåg. Förklarade drygt hur det minsann inte fanns någon rivalitet med oss utan enbart med Skellefteå.
Fast-forward några år framåt och de skriker om hur Kenttä ska be fansen om ursäkt, då laget har blivit ett mittenlag i HA, samtidigt som MoDo håller på att etablera sig i SHL och får ha heta bataljer med Skellefteå...
Fast-forward några år framåt och de skriker om hur Kenttä ska be fansen om ursäkt, då laget har blivit ett mittenlag i HA, samtidigt som MoDo håller på att etablera sig i SHL och får ha heta bataljer med Skellefteå...
+ 6
Känns som vi efter första rundan kan utse säsongens floppar.
Södertälje är slutspelets flopp med tanke på vilken position de spelade till sig under serien och förväntningarna de gick in i slutspelet med.
Löven är säsongens flopp sett till trupp och förväntningar.