+ 6
Inlägg: 2680304
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Modo - Löven är ingen rivalitet. Det är ett Norrlandsderby som mot Timrå. Inget större hat eller känslor direkt. Roliga och viktiga matcher absolut men inte mer än så.
Ska nog vara väldigt unga personer för att se något annat. Typ 00-tal.
Fast-forward så kan Löven vara i final igen nästan och Modo åka ur SHL med. Finns inget som talar att ni inte krigar i botten även nästa år. Vår utmaning är en ny tränare och bygga nytt till nästa år. Pengar finns. Framtiden får utvisa.
Nu tar jag en paus härifrån ett tag, trevlig sommar!
Ska nog vara väldigt unga personer för att se något annat. Typ 00-tal.
Fast-forward så kan Löven vara i final igen nästan och Modo åka ur SHL med. Finns inget som talar att ni inte krigar i botten även nästa år. Vår utmaning är en ny tränare och bygga nytt till nästa år. Pengar finns. Framtiden får utvisa.
Nu tar jag en paus härifrån ett tag, trevlig sommar!
Fast-forward några år framåt och de skriker om hur Kenttä ska be fansen om ursäkt, då laget har blivit ett mittenlag i HA, samtidigt som MoDo håller på att etablera sig i SHL och får ha heta bataljer med Skellefteå...