+ 4
Inlägg: 2680426
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: övermod kan vara farligt.
Nä men visst ser det ljusare ut nu för Brynäs.
Hockey är inte alltid logiskt. Skulle ett jag börja vinna några matcher mot Brynäs, kan de sätta i tankarna på spelarna.
2 första matcherna är mental viktiga.
Så skulle tex Mora eller bik vinna 2av 3 matcher i början så kan det vara lite kämpigt o tankarna hos Brynäs.
Så vi får se.
Det blir mer spännande än vad det har varit hittills iallafall. :)
Nä men visst ser det ljusare ut nu för Brynäs.
Hockey är inte alltid logiskt. Skulle ett jag börja vinna några matcher mot Brynäs, kan de sätta i tankarna på spelarna.
2 första matcherna är mental viktiga.
Så skulle tex Mora eller bik vinna 2av 3 matcher i början så kan det vara lite kämpigt o tankarna hos Brynäs.
Så vi får se.
Det blir mer spännande än vad det har varit hittills iallafall. :)
Det är lite som när Timrå gick upp när vi var kassa och Löven rätt urvattnade. Den gången var Västervik i semi det tuffaste Timrå mötte, medan här kan det alltså bli så att Brynäs får kämpa sig förbi Nybro, BIK och Mora för att gå upp. Märkligt.