Inlägg: 2680427
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Koff:
Var ju länge sedan det var en skräll bland uppflyttningslagen. Är det dags nu?
Får Mora eller BIK medvind kan de kanske skrälla. Bra målvakter och ett lag som passar att slå underifrån, AIK får vara en outsider.
Vore rätt kul att byta HV mot Mora eller BIK, fatta paniken i SHL.
Fan så jobbigt då med Löven, HV, Brynäs, DIF i HA, lär inte vara enkelt att gå upp då.
Kanske diskussioner om nytt serieupplägg kan ta fart och man kan börja fundera på att utöka med fler lag.
Var ju länge sedan det var en skräll bland uppflyttningslagen. Är det dags nu?
Får Mora eller BIK medvind kan de kanske skrälla. Bra målvakter och ett lag som passar att slå underifrån, AIK får vara en outsider.
Vore rätt kul att byta HV mot Mora eller BIK, fatta paniken i SHL.
Fan så jobbigt då med Löven, HV, Brynäs, DIF i HA, lär inte vara enkelt att gå upp då.
Kanske diskussioner om nytt serieupplägg kan ta fart och man kan börja fundera på att utöka med fler lag.
+ 2
Nä men visst ser det ljusare ut nu för Brynäs.
Hockey är inte alltid logiskt. Skulle ett jag börja vinna några matcher mot Brynäs, kan de sätta i tankarna på spelarna.
2 första matcherna är mental viktiga.
Så skulle tex Mora eller bik vinna 2av 3 matcher i början så kan det vara lite kämpigt o tankarna hos Brynäs.
Så vi får se.
Det blir mer spännande än vad det har varit hittills iallafall. :)