Vad kostar ett säsongskort för er, på den bästa platsen?
Inlägg: 2680434
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kebab_House: jag betalade 6000, övre etage. Vad som sägs vara bästa platsen är ju olika från person till person. Tycker personligen att jag har en sjukt bra plats och det blir en solklar förlängning av mitt säsongskort i år.
+ 2