{5647}: Det utgår jag ifrån att han inte har, precis som jag utgår ifrån att Woods kommer få lika mycket speltid nästa år oavsett. Minns ni 2005 när Frölunda hade en fjärdekedja med Per-Johan Axelsson, Samuel Påhlsson och Daniel Alfredsson? Vi supportrar tenderar att vara mycket mer fixerade vid kedjornas nummer än lagens tränare är.
+ 1