+ 2
Inlägg: 2680949
Svarskommentarer
Sv: Silly season
puffe: Vi hade väl behövt minst 100 spelare i truppen då eftersom alla skall ju sparkas 😄😄
+ 2
Men tänk om vårt forum skulle vara Uttagningskommitté och bestämma laget för varje omgång, haha, då hade Gradin behövt ett dussin lill-sportchefer som skrev kontrakt med nya spelare varje vecka. Men så funkar det nog bara i små diktaturer.
Var väl nån prins från Kuwait som gick ut på planen i en VM-match när han fick nog