+ 2
Inlägg: 2684496
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Går Brynäs upp, vilket dom förmodligen kommer göra. Kan vi inte samla ihop till en vattenpistol, till Herr Larsson då så han kan spruta fritt på torget i Gävle?
En fin gest från oss MoDoiter
En fin gest från oss MoDoiter
+ 1
Tänkte den skulle vara en symbol för vallfärd för Modoiter till Gävle efter andra guldet
Men guldet blev till sand, undrar vad som hände med halsduken, snyft