Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Går Brynäs upp, vilket dom förmodligen kommer göra. Kan vi inte samla ihop till en vattenpistol, till Herr Larsson då så han kan spruta fritt på torget i Gävle?

En fin gest från oss MoDoiter