+ 3
Inlägg: 2688722
Svarskommentarer
Sv: Silly season
*1921*: Ponera att vi har 7 backar i stället då för det där kan man vrida och vända på hur mycket man vill till sin fördel. Här är vad wesslan skrev utan Noren:
X - Winberg
Berra - Näsen
Rundblad - Byström
Berg
//
mot
2023/24
Rundblad - Rubins
Berra - Näsen
Brickley - Berg
Folin
Rundblad - Rubins ersätts med X - Winberg
Brickley - Berg ersätts med Rundblad - Byström
Som extraback ersätts Folin med Berg som är av mindre betydelse.
Är detta verkligen så mycket starkare?
Brickley var bättre än Rundblad och Berg ska jämföras med Byström.
Rubins ersätts med Winberg och sen får vi hoppas att vi får ett X som är bättre än Rundblad, som gör första backparet bättre än ifjol, men Rubins var inte problemet där. Tror Rubins till och med kan vara bättre än Winberg.
X - Winberg
Berra - Näsen
Rundblad - Byström
Berg
//
mot
2023/24
Rundblad - Rubins
Berra - Näsen
Brickley - Berg
Folin
Rundblad - Rubins ersätts med X - Winberg
Brickley - Berg ersätts med Rundblad - Byström
Som extraback ersätts Folin med Berg som är av mindre betydelse.
Är detta verkligen så mycket starkare?
Brickley var bättre än Rundblad och Berg ska jämföras med Byström.
Rubins ersätts med Winberg och sen får vi hoppas att vi får ett X som är bättre än Rundblad, som gör första backparet bättre än ifjol, men Rubins var inte problemet där. Tror Rubins till och med kan vara bättre än Winberg.
Sv: Silly season
*1921*: Är vi säker på att vi behåller Folin om vi får in Byström? Det känns som att sjunde/åttonde med Berg och Norén räcker.
Om man som du väljer att se Byström och Winberg som ersättare till Brickley och Rubins, då blir det ju sjundebacken Folin som ersätts av vår ännu namnlösa förstaback i din laguppställning. Snacka om uppgradering!