*1921*: Är vi säker på att vi behåller Folin om vi får in Byström? Det känns som att sjunde/åttonde med Berg och Norén räcker.
Inlägg: 2688776
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Jag håller med och tror att Folin ryker om Byström får kontrakt. Det är därför jag framstället honom som en ersättare till Folin även om de givetvis inte kommer ha samma roll i lagbygget.