+ 2
Inlägg: 2692483
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Man vet inte om de skämtar eller är seriösa. Sifverberg såg ju så otroligt vilsen och slut ut på VM. Uträttade noll och ingenting
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: är ju inte direkt de skarpaste hockeyögonen som driver femtefemman. Men roliga är de
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Är det bara jag eller finns det ett allmänt intresse som känner att det skulle sitta extremt fint med ett par rejäla nyförvärv av digniteten Poffas bomb här innan helgen?!
+ 6
"det var väl förra året man diskuterade huruvida han var slut och han kom till VM och var jävligt bra"
Fascinerande att man kan ha så dålig koll.