Trilske: är ju inte direkt de skarpaste hockeyögonen som driver femtefemman. Men roliga är de
Inlägg: 2692488
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI:
Ja den är rätt trevlig om man bortser från kunnandet, men tycker det kan vara på sin plats att ta upp hur biffens referensgrupp låter mellan varven.
Ja den är rätt trevlig om man bortser från kunnandet, men tycker det kan vara på sin plats att ta upp hur biffens referensgrupp låter mellan varven.