puffe: Jag är alltid trevlig. Jag kör bara samma ”ton” som majoriteten av Modo supportrarna gör i vår bok.
Inlägg: 2693530
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: Ja, men det är då man kan stå över sånt och höja nivån ett snäpp. . Är lite orolig att ni dödar finalserien för snabbt, hade hoppats på minst 6 matcher, men vete fan
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: Bara för sakens skull. Vi var inte bäst 2007. Vi hade väldigt mycket tur som vann.
Vi var särklassigt bäst 1999.
Hockey är inte och har aldrig varit rättvist.
Vi var särklassigt bäst 1999.
Hockey är inte och har aldrig varit rättvist.
+ 3