Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jugge: Ja, men det är då man kan stå över sånt och höja nivån ett snäpp. . Är lite orolig att ni dödar finalserien för snabbt, hade hoppats på minst 6 matcher, men vete fan