Inlägg: 2694034
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nucky: Jag har inte läst någonstans från Modo-håll att toppbacken skulle vara offensiv?
Däremot har jag läst fansen efterlysningar av en tung defensiv klippa och oro för att en värning av Norlinder skulle göra backsidan alldeles för lätt och offensivt viktad.
Däremot har jag läst fansen efterlysningar av en tung defensiv klippa och oro för att en värning av Norlinder skulle göra backsidan alldeles för lätt och offensivt viktad.
+ 3
Sv: Silly season
Nucky: Skulle inte förvåna mig om det är rent påhitt. Man vet aldrig med Ros och gänget..
+ 2
Vi ska ha in en offensiv toppback är det sagt. Och kanske en bredd back(Byström)
Det är isåfall i konkurrens med Byström då när Hägg är en defensiv hårding, men kommer knappast producera många poäng.
Billig lär han inte heller vara.
Undrar om det är AB som tok-chansar här