Nucky: Vi behöver inte fler "offensiva" backar!
Inlägg: 2694065
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Bra att Hinken är inne här och läser vilka spelare han ska plocka.
Tror att vi kan få bra backsida om vi får Hägg och Byström.
Nu behöver vi bara Jasek och Smejkal in i första och vi kommer placera oss före Timrå.
Tror att vi kan få bra backsida om vi får Hägg och Byström.
Nu behöver vi bara Jasek och Smejkal in i första och vi kommer placera oss före Timrå.
+ 3
Sv: Silly season
Confusius: Jo. Jag tycker vi behöver fler spelskickliga backar som kan följa med upp i offensiven.
Jag tror vi kommer få det också.
Jag tror vi kommer få det också.
+ 1