Inlägg: 2694154
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10595}: han processar bara vad som händer, ser kul ut i slowmotion men de gör din dubbelhaka också
Sv: Silly season
{10595}: Vad tänkte du? Det är ju avvaktande hög klubba och han skulle ju såklart kunnat ta en avblåsning. Eller jag kanske missar något annat i videon?
Nylander, haha!